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Demande d’aide

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  • #522226

    akomweb
    Participant

    Bonjour,
    J’ai migré mon site d’un hébergement vers un nouveau hébergement, mais j’ai un problème d’affichage

    Merci de m’aider à résoudre ce problème s’il vous plait

    Merci pour votre support habituel
    Cordialement

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    #522413

    Artem Temos
    Keymaster

    Hello,

    This error seems to be related to your server configuration. Please, contact your hosting provider and ask them to check this from their end.

    Kind Regards

    #522550

    akomweb
    Participant

    Bonjour,
    Voilà le réponse de l’hébergeur : L’erreur a été générée à cause de l’appel d’un fichier depuis “projet.axedigital.ma” qui ne pointe sur aucune adresse IP. Vous devez remplacer le chemine de fichier pour corriger ce problème.
    Cordialement

    #522567

    Artem Temos
    Keymaster

    In this case, you need to check all the elements that generate these errors and upload correct icons there. Most likely, they are generated by Infobox elements.

    Kind Regards

    #522875

    akomweb
    Participant

    Le problème n’est pas résolu
    est ce que vous pouvez nous aider à résoudre ce problème ?
    Cordialement

    #523036

    Luke Nielsen
    Keymaster

    Hello,

    After checking your site, we see that these errors are related to non-existent pictures on your server, so could you go to the template settings where these errors are and replace them with existing pictures?

    Kind Regards

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