Home Forums WoodMart support forum Left menu error, photos not opening!

Left menu error, photos not opening!

Viewing 9 posts - 1 through 9 (of 9 total)
  • Author
    Posts
  • #328289

    hazirandavetiye
    Participant

    With the new update, the left menu button does not work on mobile. Also on the page
    photos, My logo is not visible, it only opens when pressed.

    Attachments:
    You must be logged in to view attached files.
    #328322

    Hello,

    The problem may be caused by incorrect HTTP and HTTPS configuration: https://domain.com is the actual site URL, however, http://domain.com is used in Dashboard > Settings > General. In this case, it is necessary to configure URLs correctly.

    If the problem persists, please provide the site admin access, insert the credentials into the Private content below the text message.

    Best Regards

    #328436

    hazirandavetiye
    Participant

    Merhaba,
    Sorunu maalesef çözemedim. Ürün fotoğrafları gözükmüyor, site sol menü butonu mobilde tıklanmıyor. Sİte erişim bilgilerini ekliyorum yardımcı ollursanız sevinirim.
    Teşekkürler.

    #328533

    hazirandavetiye
    Participant

    Merhaba,
    Sitem daha da bozuldu kategoriler sayfası ekteki gibi açılıyor, sorunu bulamadım kullanıcı bilgilerimle en kısa zamanda çözüm sağlarsanız çok sevinirim.
    Teşekkürler.

    Attachments:
    You must be logged in to view attached files.
    #328536

    hazirandavetiye
    Participant

    Merhaba,
    Kategori sayfasını ve ürün fotoğraflarını ‘Autoptimize’ eklentisini etkisizleştirerek çözdüm. Fakat mobilde sol menü tuşu hala çalışmıyor kullanıcı bilgilerimle çözüm sağlayabilirseniz sevinirim.
    Teşekkürler.

    #328632

    Hello,

    Please deactivate all the plugins except these ones:

    Slider Revolution
    WPBakery Page Builder or Elementor
    Woodmart Core
    Contact Form 7
    MailChimp for WordPress
    WooCommerce
    Safe SVG

    If the problem has gone, activate the plugins one by one, checking the issue to detect which one causes the problem.

    In case, the problem remains, even after all the plugins are deactivated, please check and provide valid credentials to your site (insert the site credentials into the Private content block under the message area) and confirm the permission for plugins deactivation, switching to the parent. As soon as we complete the testing we will enable all back, however, the site would be without plugins for 15-20 min. You would better make the full backup of your site.

    Best Regards

    #328717

    hazirandavetiye
    Participant

    Merhaba,
    Dediklerinizi yaptım ama eklentileri devre dışı bırakmak sorunu çözmedi maalesef. Kullanıcı bilgilerini yazıyorum. Eklentileri devre dışı bırakmanızı onaylıyorum.
    Teşekkürler.

    #328767

    Hello,

    Please check your credentials I cannot log in.

    Best Regards

    #610398

    honoriscausadei1
    Participant

    I also experienced this problem and it is caused by the siteground site optimization plugin.

Viewing 9 posts - 1 through 9 (of 9 total)