Home Forums WoodMart support forum no apto para envío aéreo

no apto para envío aéreo

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • Author
    Posts
  • #552584

    kowalski
    Participant

    Cómo puedo etiquetar algunos productos como no aptos para el envío o no aptos para el envío aéreo con sus respectivos iconos y de forma que no se califiquen para seguir con el procedimiento del pedido? Me refiero, productos que pueden ser enviados solo en cierta zona que no requiere envío aéreo. EN cuanto a los envíos, lo tengo claro, sé como crear zonas territoriales, etc. Lo que no sé si hay posibilidad de advertir al comprador que se encuentra fuera de la zona, que un producto específico no puede ser enviado. Gracias

    #552703

    Hung Pham
    Keymaster

    Hi kowalski,

    Thanks for reaching to us.

    Could you please share me achieve the desired result you want or any links? This will allow me to thoroughly investigate and address your concerns in a more efficient.

    Regards,

    #563663

    kowalski
    Participant

    Muchas gracias, ya lo he solucionado

    #563699

    Hung Pham
    Keymaster

    Hi kowalski,

    Glad to hear your issue has been resolved. Keep us in mind for future questions and concerns, we’re always here to help!

    If you have a quick minute we always appreciate a 5-star rating on our theme!

    https://themeforest.net/item/woodmart-woocommerce-wordpress-theme/reviews/20264492

    Your feedback is the motivation to improve our work and services.

    Regards,

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)

The topic ‘no apto para envío aéreo’ is closed to new replies.