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Produkte in den Warenkorb legen (mit und ohne Varianten)

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  • #679236

    dtp-liesenfeld.de
    Participant

    Hallo XTemos Team,
    leider nehmen die Woodmart Pobleme kein Ende.
    Nun geht es um den Warenkorb. Wenn wir ein Produkt in den Warekorb legen, dann springt anschließen die Seite nach oben. Das ist nich besonders schön (siehe mov 02.mp4). Wir haben es eigentlich in den Woodmart Einstellungen nach beiliegendem Screenshot (01.jpg) eingestellt.
    Bei den Produkten mit Varianten funtktioniert es einwandfrei und ist eigentlich sehr toll. Allerdings haben wir hier ein anderes Problem.
    Im Button “Ausführung wählen” wird Ausführung wählen 2x angezeigt (siehe Screenshot 03.jpg). Ich hoffe das kann man ändern.
    So das war es im Moment. Ich hoffe, ihr könnt mir weiterhelfen.
    Liebe Güße
    Hermann

    P.S. Für die anderen Probleme, die wir euch bereits gemeldet haben, haben wir leider noch keinen Rückbescheid bekommen.

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    #679344

    Hung Pham
    Keymaster

    Hi dtp-liesenfeld.de,

    Thanks for reaching to us.

    To assist you in the best possible manner, I kindly ask that you please provide me temporary wp-admin info (wp-admin URL, username, password) to the Private Content area, this will allow me to thoroughly investigate and address your concerns more efficiently.

    Regards,
    Hung PD

    #679402

    dtp-liesenfeld.de
    Participant

    Hello Hung Pham ,

    #679680

    dtp-liesenfeld.de
    Participant

    Hello Hung Pham,
    we’ve noticed something else regarding the duplicate text in the variant button with the text “Select version.”
    If there are variant products in the wish list, the text “Select version” appears four times when you hover the mouse over the shopping cart button.
    I think the problem is related to the original issue.
    Could you please clarify how we can resolve this strange behavior in all relevant locations (product catalog, wish list, similar items, etc.)?
    Best regards,
    Hermann

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    #679701

    Hung Pham
    Keymaster

    Hi dtp-liesenfeld.de,

    Thanks for details.

    It caused by Free Downloads WooCommerce plugin. I deactivated it, and it worked again.

    Regards,
    Hung PD

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