Home › Forums › WoodMart support forum › Technical Support Request for “Costadeivini” Website
Technical Support Request for “Costadeivini” Website
- This topic has 6 replies, 2 voices, and was last updated 15 hours, 40 minutes ago by
digital-hub.it.
-
AuthorPosts
-
February 18, 2025 at 11:39 am #638931
digital-hub.itParticipantDear Xtemos Support Team,
We are experiencing an issue on our website “Costadeivini” that requires your assistance. Specifically, the products in the portfolio are not being displayed correctly: when a product is selected, or its direct link is opened, an error page appears instead.
We kindly ask for your support in identifying and resolving this issue as soon as possible.
Please let us know if you need further details or access credentials to assist with the resolution.
We have created a user with which to log in to the backend.
We are experiencing multiple issues on our website “Costadeivini” and require your assistance:
Error in product display within the portfolio: when selecting a product or opening its direct link, an error page appears instead of the product page.“Add to Cart” button not working: inside the product page, the “Add to Cart” button does not respond, while it works correctly on the main product grid.
Incorrect images for some products: some products are displaying different PNG images than the ones uploaded. Examples:
Itinerante
Giochessa
We have created a user account for you to access the backend. The login credentials are in the attached image.We would greatly appreciate your help in resolving these issues as soon as possible. Please let us know if you need further details.
Thank you in advance for your support.
Best regards,Sara
February 19, 2025 at 7:07 am #639230
Hung PhamKeymasterHi digital-hub.it,
Thanks for reaching to us.
Could you please record a short video and describe how we can reproduce the issue on your website so we can check this for you?
Best Regards,
February 19, 2025 at 7:09 pm #639470
digital-hub.itParticipantCaro team di supporto Xtemos,
Stiamo riscontrando un problema sul nostro sito web “Costadeivini” che richiede la tua assistenza. Nello specifico, i prodotti del portfolio non vengono visualizzati correttamente: quando un prodotto viene selezionato, o viene aperto il suo link diretto, viene invece visualizzata una pagina di errore.
Chiediamo gentilmente il vostro supporto per identificare e risolvere questo problema il prima possibile.
Fateci sapere se avete bisogno di ulteriori dettagli o credenziali di accesso per assistere con la risoluzione.
Abbiamo creato un utente con cui accedere al backend.
Stiamo riscontrando molteplici problemi sul nostro sito web “Costadeivini” e richiediamo la tua assistenza:
Errore nella visualizzazione del prodotto all’interno del portfolio: quando si seleziona un prodotto o si apre il suo collegamento diretto, viene visualizzata una pagina di errore al posto della pagina del prodotto.“Aggiungi a Cart” pulsante non funzionante: all’interno della pagina del prodotto, il pulsante “Aggiungi a Cart” non risponde, mentre funziona correttamente sulla griglia del prodotto principale.
February 19, 2025 at 8:40 pm #639486
digital-hub.itParticipantCaro team di supporto Xtemos,
Stiamo riscontrando un problema sul nostro sito web “Costadeivini” che richiede la tua assistenza. Nello specifico, i prodotti del portfolio non vengono visualizzati correttamente: quando un prodotto viene selezionato, o viene aperto il suo link diretto, viene invece visualizzata una pagina di errore.Stiamo riscontrando moltiplici problemi sul nostro sito web “Costadeivini” e richiediamo la tua assistenza:
Errore nella visualizzazione del prodotto all’interno del portfolio: quando si seleziona un prodotto o si apre il suo collegio diretto, vene visualizzata una pagina di errore al posto della pagina del prodotto.“Aggiungi a Cart” pulsante non funzionante: all’interno della pagina del prodotto, il pulsante “Aggiungi a Cart” non risponde, mentre funziona correttamente sulla griglia del prodotto principale.
-
This reply was modified 1 day, 13 hours ago by
digital-hub.it.
February 19, 2025 at 8:44 pm #639488
digital-hub.itParticipantNon riesco ad inviare i video poichè superano la dimensione consentita,c’e una mail su cui mandarli?
February 20, 2025 at 5:27 pm #639712
Hung PhamKeymasterFebruary 20, 2025 at 6:17 pm #639731
digital-hub.itParticipantHi, ok below is the wetransfer link with the video demonstrations of the theme’s bugs
-
This reply was modified 1 day, 13 hours ago by
-
AuthorPosts
- You must be logged in to create new topics. Login / Register