Home Forums WoodMart support forum Technical Support Request for “Costadeivini” Website

Technical Support Request for “Costadeivini” Website

Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
  • Author
    Posts
  • #638931

    digital-hub.it
    Participant

    Dear Xtemos Support Team,
    We are experiencing an issue on our website “Costadeivini” that requires your assistance. Specifically, the products in the portfolio are not being displayed correctly: when a product is selected, or its direct link is opened, an error page appears instead.
    We kindly ask for your support in identifying and resolving this issue as soon as possible.
    Please let us know if you need further details or access credentials to assist with the resolution.
    We have created a user with which to log in to the backend.
    We are experiencing multiple issues on our website “Costadeivini” and require your assistance:
    Error in product display within the portfolio: when selecting a product or opening its direct link, an error page appears instead of the product page.

    “Add to Cart” button not working: inside the product page, the “Add to Cart” button does not respond, while it works correctly on the main product grid.

    Incorrect images for some products: some products are displaying different PNG images than the ones uploaded. Examples:

    Itinerante
    Giochessa
    We have created a user account for you to access the backend. The login credentials are in the attached image.

    We would greatly appreciate your help in resolving these issues as soon as possible. Please let us know if you need further details.

    Thank you in advance for your support.

    Best regards,Sara

    #639230

    Hung Pham
    Keymaster

    Hi digital-hub.it,

    Thanks for reaching to us.

    Could you please record a short video and describe how we can reproduce the issue on your website so we can check this for you?

    Best Regards,

    #639470

    digital-hub.it
    Participant

    Caro team di supporto Xtemos,
    Stiamo riscontrando un problema sul nostro sito web “Costadeivini” che richiede la tua assistenza. Nello specifico, i prodotti del portfolio non vengono visualizzati correttamente: quando un prodotto viene selezionato, o viene aperto il suo link diretto, viene invece visualizzata una pagina di errore.
    Chiediamo gentilmente il vostro supporto per identificare e risolvere questo problema il prima possibile.
    Fateci sapere se avete bisogno di ulteriori dettagli o credenziali di accesso per assistere con la risoluzione.
    Abbiamo creato un utente con cui accedere al backend.
    Stiamo riscontrando molteplici problemi sul nostro sito web “Costadeivini” e richiediamo la tua assistenza:
    Errore nella visualizzazione del prodotto all’interno del portfolio: quando si seleziona un prodotto o si apre il suo collegamento diretto, viene visualizzata una pagina di errore al posto della pagina del prodotto.

    “Aggiungi a Cart” pulsante non funzionante: all’interno della pagina del prodotto, il pulsante “Aggiungi a Cart” non risponde, mentre funziona correttamente sulla griglia del prodotto principale.

    #639486

    digital-hub.it
    Participant

    Caro team di supporto Xtemos,
    Stiamo riscontrando un problema sul nostro sito web “Costadeivini” che richiede la tua assistenza. Nello specifico, i prodotti del portfolio non vengono visualizzati correttamente: quando un prodotto viene selezionato, o viene aperto il suo link diretto, viene invece visualizzata una pagina di errore.

    Stiamo riscontrando moltiplici problemi sul nostro sito web “Costadeivini” e richiediamo la tua assistenza:
    Errore nella visualizzazione del prodotto all’interno del portfolio: quando si seleziona un prodotto o si apre il suo collegio diretto, vene visualizzata una pagina di errore al posto della pagina del prodotto.

    “Aggiungi a Cart” pulsante non funzionante: all’interno della pagina del prodotto, il pulsante “Aggiungi a Cart” non risponde, mentre funziona correttamente sulla griglia del prodotto principale.

    #639488

    digital-hub.it
    Participant

    Non riesco ad inviare i video poichè superano la dimensione consentita,c’e una mail su cui mandarli?

    #639712

    Hung Pham
    Keymaster

    Hi digital-hub.it,

    Please use https://wetransfer.com/ to upload and share link here.

    Regards,

    #639731

    digital-hub.it
    Participant

    Hi, ok below is the wetransfer link with the video demonstrations of the theme’s bugs

Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)