Home Forums WoodMart support forum Фильтр магазина

Фильтр магазина

Viewing 10 posts - 1 through 10 (of 10 total)
  • Author
    Posts
  • #532071

    home.style.chisinau
    Participant

    2 вопроса:
    1. Не получается Регенерировать таблицу обзора атрибутов товара.
    2. Возможно сделать так , что при выборе цвета в фильтре все товары показывали этот цве ? (как на фото)

    Attachments:
    You must be logged in to view attached files.
    #532289

    Hello,

    01. Try to regenerate “Regenerate the product attributes lookup table” in Woocommerce > Status > Tools: https://take.ms/LGpvf

    02. Navigate to Theme Settings > Shop > Variable Products > Increase Limit swatches on grid.

    Best Regards.

    #532295

    home.style.chisinau
    Participant

    1. При очистке кеша атрибуты цвета ломаються , так и должно быть ?
    2. Вы неправильно меня поняли. При выборе цвета в фильтре ничего не происходит если у всех товаров есть этот цвет (фото 01). МОжно ли сделать так, что при выборе цвета из фильтра , все товары включали эту вариацию для отображения ? (фото 02)

    Attachments:
    You must be logged in to view attached files.
    #532580

    Hello,

    01. Try to regenerate “Regenerate the product attributes lookup table” in Woocommerce.

    In addition, please check Woocommerce > Settings > Product tab > Advanced tab and disable Use the product attributes lookup table for catalog filtering.

    02. But when you click on the “cristallo” attribute, all the products are showing which consist of these attributes.

    Best Regards.

    #532601

    home.style.chisinau
    Participant

    02. Да , отображаются все товары с выбранным цветом, но возможно ли переключить вариативность всем товарам сразу на выбранный цвет для отображения ?

    #532741

    Hello,

    Try to use show single variation feature of our theme:
    https://xtemos.com/docs-topic/show-single-variation/

    Best Regards.

    #533017

    home.style.chisinau
    Participant

    Спасибо , я пробовал. но это мне не подходит

    #533125

    Hello,

    Sorry, but there is no option in Theme Settings available for that.

    It requires customizations and this is beyond our limitations and support policy.

    Best Regards.

    #533165

    home.style.chisinau
    Participant

    Очень жаль , закрывайте

    #533347

    Most Welcome!!!.

    I’m so happy to hear you are pleased with the Theme and Support. XTEMOS strives to deliver the best customer experience, and it makes our day to hear we have accomplished that.

    We count ourselves lucky to have you as a customer. You can always reach us at any time. We are always here to help you.

    Thanks for contacting us.
    Have a great day.

    Topic Closed.
    Best Regards.

Viewing 10 posts - 1 through 10 (of 10 total)

The topic ‘Фильтр магазина’ is closed to new replies.