Home Forums WoodMart support forum Translation of messages during ordering/Перевод сообщений вовремя заказа

Translation of messages during ordering/Перевод сообщений вовремя заказа

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • Author
    Posts
  • #222469

    detroyt86
    Participant

    good day
    Where can I edit the text of the message to the user that he has not read the terms of use of the site
    http://joxi.ru/zANa6pDIvoQ7Y2

    Добрый день
    Где можно отредактировать текст сообщение пользователю о том, что он не прочитал условия использования сайта?

    #222496

    Hello,

    You can rewrite all theme and plugin texts via PO file in WordPress. Here is a video tutorial that should help you rewrite your website texts with a Loco Translate plugin https://www.youtube.com/watch?v=D3NsDdMzsls&list=PLMw6W4rAaOgKKv0oexGHzpWBg1imvrval&index=3

    The message you show on the screen relate to Woocommerce, you should translate it in Loco > plugins > Woocommerce in the same way.

    Best Regards

    #225989

    detroyt86
    Participant

    Thanks for the advice! I am an active user of Loko Translate
    But he does not find this phrase http://joxi.ru/VrwbzWqS7GX1kA
    Where else can you find this text?

    Спасибо за совет! Я активно пользуюсь Loko Translate
    Но этой фразы он не находит http://joxi.ru/VrwbzWqS7GX1kA
    Где еще можно поискать этот текст?

    #226043

    Hello,

    This string does not relate to our theme. Check which plugin generates this message and find the string in the plugin.

    Best Regards

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)