Home Forums WoodMart support forum Update error 6.1.4

Update error 6.1.4

Viewing 8 posts - 1 through 8 (of 8 total)
  • Author
    Posts
  • #304665

    kristal
    Participant

    Good afternoon! When trying to upgrade to 6.1.4, an error appears. Details are shown in the screenshot.
    Please tell me what to do?

    Attachments:
    You must be logged in to view attached files.
    #304675

    pearlpepper
    Participant

    В Яндексе есть некоторые обсуждения по этой проблеме
    https://yandex.ru/search/?text=pclzip%20err%20bad%20format%2010%20unable%20to%20find%20end%20of%20central%20dir%20record%20signature
    Основные мысли: проблема архива и закончилось место на диске

    #304681

    Hello,

    Try to do the following to update the theme:

    1. Go to Dashboard -> WoodMart -> Theme License and deactivate the theme.

    2. Go to Dashboard -> Updates and click on Check Again.

    3. Activate the theme with your purchase code again.

    4. Try to update the theme via Appearance -> Themes or via Dashboard -> Updates.

    If it does not help, make the full backup of your site and update via FTP https://xtemos.com/docs/woodmart/update-theme-2/

    If you need help, provide the site and FTP access to the private area.

    Best Regards

    #304682

    kristal
    Participant

    Спасибо, почитал)
    С местом всё нормально точно. Скорее всего у разработчиков темы архив битый залит.

    #304688

    kristal
    Participant

    Thank you very much! Oddly enough, but deactivating the theme and reactivating it really helped.

    #304690

    pearlpepper
    Participant

    За битый архив им бы на лопате прилетело от тысяч пользователей) Бывает еще проблема на лине что из-за слишком длинного пути к файлу возникают траблы. У меня было что картинки не перемещались и не удалялись потому что лежали в папка/папка/…/100 папок/файл с очень длинным названием

    #304691

    pearlpepper
    Participant

    Если вопрос решен, спасибо, буду знать если что как действовать в любой непонятной ситуации 🙂

    #304700

    Hello,

    We upload the correct files for uploading. Themeforest would not allow uploading a wrong archive. This way solves the problem in 99.99% of all the cases.

    Otherwise, we help to upload.

    If you have any questions or need further help, please feel free to contact us.
    Best Regards

Viewing 8 posts - 1 through 8 (of 8 total)