Home Forums WoodMart support forum WIDGET NON FUNZIONANTE!!!

WIDGET NON FUNZIONANTE!!!

Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
  • Author
    Posts
  • #603474

    rob
    Participant

    Creo di nuovo la domanda dopo aver visto che si risponde a risposte meno recenti…
    . Il widget Informazioni aggiuntive sul prodotto non mi permette di mostrare l’attributo desiderato. O tutti gli attribuiamo o nessuno.
    Grazie

    Attachments:
    You must be logged in to view attached files.
    #603562

    Hung Pham
    Keymaster

    Hi rob,

    Thanks for reaching to us.

    You are using a Custom Single Product layout, which is built with WoodMart WooCommerce builder. Navigate to Layouts > Layout to edit Archive product layouts and you can change the settings of widgets.

    Further, you can read more about the Layout Builder here: https://xtemos.com/docs-topic/woodmart-woocommerce-layout-builder/

    Regards,

    #603669

    rob
    Participant

    Non è un problema di layout ma di questo ” widget” Informazioni aggiuntive sul prodotto – per favore testalo prima e prova a scegliere un attributo da visualizzare ( es. taglia, colore, etc..) e vedrai che non te lo farà visualizzare. O tutto o niente come dicevo prima. Grazie e buon lavoro

    #603674

    rob
    Participant

    Aggiungo alla precedente:
    Al massimo sarà stato” Prodotto Singolo” non credi? non puoi dirmi archivio prodotti.
    Grazie

    #603842

    Hung Pham
    Keymaster

    Hi rob,

    To assist you in the best possible manner, I kindly ask that you please provide me temporary wp-admin info (wp-admin URL, username, password) to the Private Content area, this will allow me to thoroughly investigate and address your concerns more efficiently.

    Regards,

    #603850

    rob
    Participant

    Ciao, grazie per la risposta. Non è una preoccupazione era un bug sul widget. Ho controllato e ricontrollerò ma sembra funzionare ora, ti stavo per mandare un video ma ora funziona, quindi ringrazio chi l’ha corretto. Questo ha aiutato molti utenti. Grazie

    #603919

    Hung Pham
    Keymaster

    Hi rob,

    Glad to hear your issue has been resolved. Keep us in mind for future questions and concerns, we’re always here to help!

    Regards,

Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)