Home Forums WoodMart – Premium Template parece que el theme esta fallando

Tagged: 

This topic contains 9 replies, has 2 voices, and was last updated by Aizaz Imtiaz Awan Aizaz Imtiaz Awan 3 hours, 5 minutes ago.

Viewing 10 posts - 1 through 10 (of 10 total)
  • Author

ozni
    Customer

Hola, por favor necesito ayuda, algo le pasa al tema en la página de productos en versión móvil, tengo configurado para que las pequeñas imágenes se adecuen ya que trabajare con imagenes de diferente tamaños.

Hay momentos en el que cambia de imagen con un click en una de las mini imagenes deslizables y otros con dos, normalmente cambia con un click pero luego de seguir probando es como si de pronto se descompusiera y requiere doble click. solo sucede en versión móvil

por favor una solucion para este inconveniente.

gracias de antemano.
    a propósito el tema es muy bueno no me arrepiento de haberlo comprado, es digno de recomendar.

saludos.

Private Content Hidden

Hello,

First of all thanks for choosing our Theme, we are glad to be you in WoodMart WordPress family :-).

I have test your shop page and product page every thing working just fine at my end. On single click the product display the hover style so that if you want to add to cart directly without going to the inner page of the product. And with double click it takes the user to the product details page. Also in the product single page the mini slidable images will display in main image section on just one click.

Video for clarification: https://jmp.sh/CNGESdR

If you want to change something else then share the screenshot by pointing out the sections.

Best Regards.

ozni
    Customer

hola, gracias por su respuesta,

Me e percatado que el inconveniente también se encuentra en el DEMO del tema,esto me preocupa por que en ocasiones pasa que no obedece la orden asiendo pensar al cliente que la pagina esta fallando,
    a veces cambia de imagen con un solo click y a veces con dos, algo anda mal, esto solo pasa en versión móvil .

aqui le dejo un video para constatar marco con un !!!! las partes donde esta el error. https://vimeo.com/user102919032/review/376828338/1c8c87257c

Por favor revise, estaré esperando una solución.

Private Content Hidden

Most Welcome,

I have test your site multiple times and if you talking about the product gallery images. Then I need to confirm you, that those images always changes on just a single click. You need to check after clearing the site and browser cache.

Your video link is not working. It says “Sorry, we couldn’t find that page”. So if possible kindly share a valid video link. So I can see that where you face this error because there is no such error at my end.

Best Regards.

ozni
    Customer

hola, revise muchas veces mi pagina y el demo en ambos casos el problema existe,
    disculpas por que el video no se puede reproducir, no se que fue lo que paso,

aqui le dejo un video que espero si se reproduzca, el video es del demo pero si comprueba también pasa en mi página, al parecer son problemas de ( scripts usuario o alguna incompatibilidad. )
    e marcado con un !!! las partes donde se encuentra el error, https://youtu.be/HSCUBxRqca0

en verdad esto me preocupa,

esperando su respuesta
    gracias de antemano.

un cordial saludo para usted.

Hello,

Yes, there might be some problem in our demo. Kindly share the video of your site not the demo. Because I have test your multiple products and all of them working just fine.

On just one click the image changed. You can check the below video for clarification: https://jmp.sh/NOrVN30

Best Regards.

ozni
    Customer

hola; aqui dejo un video de mi pagina, el problema se encuentra en la página de producto único, y no en la tienda de productos en si.
    al inicio la imagen cambia con un solo click, pero luego hay momentos que necesita un click y momentos que necesita dos. https://youtu.be/xhyXg1YWBxc

Esperando su respuesta.

gracias por todo. 😉

Private Content Hidden

Hello,

Product Gallery images functionality is a part of the WooCommerce plugin, not the theme. That is why you need to check it with default WordPress theme first and see how it works to understand is it related to WoodMart or not. If you will see that it works fine with other themes, then we will check it from our side as well.

Best Regards.

ozni
    Customer

Hola, ya verifique con el tema predeterminado de wordpres, en este caso no hay ese problema.le dejo el enlace https://youtu.be/wyEEkAkTupk

Le comento que algo parecido ya me paso con un tema anterior, creo que es una incompatibilidad, esa vez lo solucione con un pluguin de zoom de productos, pero claro era un tema gratuito no podia pedir que lo solucionen.

Pero en este caso por favor le suplico una solucion, ya que no me puedo dignar en instalar mas pluguins ya que el tema es un tamto pesado, con mas pluguins mi pagina sera muy lento.

Gracias por todo.
    Saludos para usted.
    ^_^

Private Content Hidden

Hello,

Yes, too many plugins effect the site speed. Could you please test the gallery image functionality by deactivating all of your third party plugins.

Because at my test site there is no such problem, The gallery images switching only just a single click. Just check with theme default plugins and also try some different styles. You can switch the style from Theme Settings >> Product Page >> IMAGES >> Thumbnails position and then check back after clearing your site and browser cache.

In case if the issue is still there after doing all these steps. Then remain the plugins disable and allow me to troubleshoot your site with theme default plugins.

Best Regards.

Viewing 10 posts - 1 through 10 (of 10 total)

You must be logged in to reply to this topic.